Facebook

2013-08-30

Vecka 15 - Dag 105

Är så himla besviken på mig själv. Dags att börja ställa mat och sovklockan nu!

Idag på eftermiddagen när jag sprang från jobbet ner mot tunnelbanan för att komma i tid till bion jag bokat med Piotr så insåg jag att jag inte ätit sedan klockan var 12. Då var klockan 17:15 och bion började 17:30.. så det fanns inte direkt tid att vända om heller.

Först nu vid 20:30 gör jag en snabb sväng förbi jobbet och fyller på mat och passar på att blogga. En utekväll väntar med gamla vänner som inte sett mig sedan jag började med itrim, ska bli skoj att se deras reaktioner om inte annat. Fördelen med att vänta åtta och en halv timme med att äta är att jag har en måltid kvar tills ikväll!

När jag vaknade idag så ställde jag mig på vågen och vägde där hemma 104,3. I flera veckor stod jag still på 106 men jag har bara inte tålamod att invänta resultat!! Jag måste lära mig att ha tålamod för förr eller senare så kommer det att gå, ge det bara lite tid!

Nu ringde nästa polare, dags att lämna jobbet och spara bloggen! Imorgon är det återträff med grundskoleklassen som jag inte träffat på 10 år, för dom är jag betydligt fetare än vad jag var sist vi sågs så det ska bli roligt att se deras reaktioner också! Haha!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar