Facebook

2013-08-29

Vecka 15 - Dag 104

Idag var en viktig dag med många saker som skulle hinna bli gjorda! Därför gick jag o kramade kudden redan vid 20 tiden igår kväll! Det i sin tur gjorde att jag faktiskt kom upp i tid idag vid 06 tiden! Skönt!

Möten flöt på, dagen drog förbi. Till lunch blev det lunchställe även idag vilket inte var bra, men från och med i helgen blir det nya tag när jag ska frysa ner lite mat och bunkra upp är det tänkt! Efter en dag på jobbet mellanlandade jag hemma runt 16 tiden och arbetade lite i föreningen igen. Vid 18:30 tog jag mig tillbaka till jobbet för att möta upp en kollega (som jag kallar för Blomman) och åka och träna tillsammans på itrim.

Innan passet idag så hade jag sådan extrem träningsvärk! Första gången på länge som jag faktiskt har det vilket på ett sätt är glädjande och på ett annat var rätt jobbigt. Jag kunde inte gå lika fort som jag är van vid och dessutom så trodde jag inte att träningen skulle ge särskilt mycket. Värken berodde högst troligen på gårdagens morgonpass där jag körde rätt hårt.

Susanna (Blomman) är medlem på Itrim brommaplan men gör för första gången under min itrimtid besök på kungsholmen! Så himla skoj att träna med en kollega! Under passets gång så träffade jag även på flera bekanta och förebilder från bland annat sommarens öppna gruppträffar vilket var riktigt skoj! Skönt att alla mår bra. Under passet släppte även träningsvärken vilket var skönt, något säger mig dock att den kommer tillbaka imorgon igen med dubbla krafterna!

Nu får vi se om jag går och lägger mig i tid ikväll. Idag har jag lyckas få ihop 17016 steg vilket placerar sig på en andraplats, grattis!! Woho!



2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med stegen och träningen! Det är verkligen roligt att läsa din blogg.
    Det är inte säkert att du får ondare i musklerna. Ibland kan man bota träningsvärk med just träning:)

    SvaraRadera
  2. Härligt att se alla bilder på dig Michael! Din viktnedgång syns verkligen! :)

    SvaraRadera