Facebook

2013-08-26

Vecka 15 - Dag 101

Bara att räkna hur många jag orkar! ;)
Jag skulle ta det lugnt igår, tills Anton ringde! Ska jag med och träna? Självklart!

Det blev en blandning av övningar på fitness 24/7 innan jag lyssnade på kroppen och lämnade för att
handla mat. Så jag gick ner på coop och handlade. På vägen ner i tunnelbanan för att åka hem och laga mat så träffade jag nästa polare av en slump. Det hela slutade med att vi gick hem till honom och lagade mat istället.

Jag var hemma runt 19 tiden då blev det lite styrelsearbete innan jag vid 20 tiden gick till tvättstugan. Efter allt slit så orkade jag inte laga mat inför veckan så idag måndag handlade jag på ett lunchställe på jobbet. Det blev lite fisk och massa grönsaker! :)

Mina steg idag gick väldigt fort. Lite promenader på jobbet och efter jobbet ledde till att stegen gick åt, en aktiv dag helt enkelt. Efter jobbet så åkte jag till min gamla gymnasieskola och hade 10 års återträff. Det var bara en klasskamrat som kom dit vilket var lite segt. Men i övrigt var det rätt avslappnat och skönt att få skratta lite.

Nu kanske jag orkar laga lite mat, frågan är lite hur jag ska hinna att äta maten imorgon för då väntar en lång och tuff arbetsdag fullspäckad med möten! Hoppas jag får regelbundenheten att gå ihop imorgon! 

2 kommentarer: