Facebook

2013-08-01

Vecka 11 - Dag 76

76 dagar, känns helt otroligt på ett sätt.. och den del av en lång resa på ett annat. Jag känner att veckorna kring semestern har gått jättefort! Men då är allt i sin ordning antar jag.

Det här är faktiskt första semestern jag haft som jag inte dragit åt mig en sjukdom där jag blir sängliggandes några dagar. Visst, en enklare förkylning har jag haft men inget allvarligare. När man sitter på en tyst och lugn altan mitt ute i skogen så hinner man fundera en hel del kring livet vilket också är himla skönt!

Idag skulle vi eventuellt åka till Skrea strand i Falkenberg men jag och Cissi tyckte det var lite väl mulet för att ta oss dit så vi nöjde oss med att stanna hemma och invänta Issa som är och jobbar. Jag och Cissi har nämligen bestämt att vi ska på bio i Varberg! Tanken är att se "now you see me" om  vi får igenom vår eminenta plan!

Måste hinna med dagens promenad också! Även om jag inte känner för det alls! Stegen är nog alltid det jobbigaste just för att det är ett sånt måste varje dag! Men jag tror också att det är en bidragande orsak till varför jag fortsätter att gå ner i vikt!

Dags att börja ställa om sig och mentalt förbereda sig för jobbet också.. kommer vara rätt tufft att ta sig tillbaka. Jag har såklart tjuvkikat på mejlen och det såg ut att finnas saker att göra.

En dag i taget! :) Mot ljusare och mer välmående tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar