Facebook

2013-07-29

Vecka 11 - Dag 73

Inatt följde jag med min bror när han körde lastbil. Det var riktigt skoj att se att lillebror kan köra en så stor bil! Skönt att få lite egen tid med brorsan också, inte varje dag man får det!

Idag så började vi med att gå upp och snabbt ge oss iväg med bilen till pappsen. Efter en timmes bilresa så var vi framme och fick träffa Pappa, Kristina och deras underbara hund King. Där så bjöds det på Loka medans dom åt lite grillat med potatisgratäng. Tänk att jag inte ens berörs av när andra äter längre. Dock så ser jag fram emot om två veckor när även jag får äta grillat!

En stund senare bar vi av tillbaka till Falkenberg för att hämta resväska och Stina och bege oss till familjen för en mindre släktmiddag. Här ska jag nu vara till onsdag eller torsdag lite beroende på hur jag tar mig hem. En sak är säker, torsdagens gruppträff är ett måste! Hur som helst så bjöds det även här på grillat med bak-potatis, såg riktigt gott ut men jag nöjde mig med en kopp Te.

När man vaknar vid 12 tiden en dag som detta så blir det regelbundna ätandet påverkat. Jag äter var tredje och var fjärde timme men ändå rätt hungrig typ hela tiden. Jag hoppas på att denna hunger bara är en tillfällig svacka för jag har ingen större lust att vara hungrig hela tiden!

Nu är det snart dags att gå ut och ta 6000 steg, för jag har haft en riktigt stillasittande dag i bilar och vid olika träffar idag. Jag tar nog med mig dagens sista måltidsbar på vägen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar