Facebook

2014-02-06

Vecka 38 - Dag 265


 

Tung kväll.. spelat denna låt på spotify om och om igen. Något tragiskt emo utfall som 26 åring antar jag..  att ställa sig och laga mitt handfat o rensa avlopp gjorde det hela mycket roligare.. not.. men jag löste problemet i alla fall! Nu är det bara min toalettstol som gått sönder.. den låter konstigt o läcker vatten från locket.. experthjälp beställd :) 

Eftersom att jag inte hade någon yoghurt hemma idag så började jag dagen med en mealbar. Tufft att börja dagen utan en stabil frukost! Trodde jag någonsin att det skulle bli så jag resonerade i mitt liv? Nej knappast. Jag har ju alltid varit Micke - människan som hoppar frukosten. Nu är den en förutsättning för att resten av dagen ska fungera! Så idag blev frukost, mellanmål och middag måltidsbar.. lunchen blev kött o grönsaker! Så nu är klockan snart 23 och jag är i sedvanlig ordning vrålhungrig! 

Efter jobbet lyckades en vän från Itrim genom facebook få iväg mig på ett pass. Så vi möttes upp och tränade, otroligt skönt att ha veckans andra pass avklarat. Med tanke på att jag ska upp i 4 st pass innan veckan är slut så är det bara till att försöka springa 5km imorgon på lunchen eller nått. Haha.. o vem hade kunna tro att jag skulle springa 5 km på lunchen för ett år sen.. rolig historia det här! 

När passet var avklarat så stod vi en stund och filosoferade träning med min bästa hälsorådgivare Frida. En dag ska hon få ett diplom och en frukttårta av mig som tack för hjälpen med att få mig att lyckas nå mitt mål. Ovärderligt!

Dags att sova. Behöver dels bli av med hungern och dels så skulle jag behöva återställa mitt deprimerade huvud till något bättre o positivare! Nya äventyr imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar