Facebook

2014-02-03

Vecka 38 - Dag 262

One day fits it all

Så sant som det är sagt. Idag har jag hunnit med precis alla delar av mina pågående projekt. Studier, jobb, träning, Itrim och bostadsrättsförening (styelsejobb).

Men låt oss hoppa över allt det tråkiga och fokusera på dagens gruppträff på Itrim. När klockan slog 16:00 så var Karin (min gruppcoach typ), jag och "min grupp" på plats. Så här såg det ut:


Så jag fick hitta lite låtsaskompisar och försöka få till en grupp av dom istället. Dagens ämne var tankens kraft del 1 och syftade på att reflektera över självbild och självförtroende. Eftersom att det är ett av målen 2014 så passade det ju utmärkt!

Gruppträffen blev istället lite mer av en timme långt samtal kring reflektion runt dessa ämnen där jag fick möjlighet att reflektera över styrkor och svagheter. Verkligen en viktig gruppträff från mitt perspektiv och jag är glad att jag fick så mycket utrymme att reflektera kring olika saker på ett mer personligt plan än om övriga gruppen hade varit där. Samtidigt var det tråkigt att inte fler kunde vara med, vi lär oss trots allt av varandra.

Invägningen innan träffen stod på 88,9 vilket på en vecka är en ökning med 0,7 kg. Tufft att det faktiskt är så att jag gått upp ett kilo på en vecka nu när jag skött mig så bra. Men det kommer längre fram. Viktigast nu är att reflektera kring och fokusera på min nya livsstil snarare än på siffrorna!

Efter gruppträffen så körde jag tre varv i cirkeln. Ett riktigt kämpigt pass idag och för första gången så var cirkeln helt full i några minuter och folk stod på kö för att få vara med och träna. Häftigt att så många är på och vill kämpa tillsammans samtidigt (med tanke på att varje pass enbart varar 30 minuter).

Imorgon väntar kvällsjobb. Fokusera förmiddagen på att sova och sen studera. Kommer gå så bra så! Tjing så länge! <3

1 kommentar:

  1. så tråkigt att inte få träffa gruppen. Det går väl i vågor antar jag. Cirkeln full ev med nyårs-löften och gruppen som harvat på ett bra tag med lite lägre ambitioner. Men du som vanligt med fullt focus - bra!
    Cia

    SvaraRadera