Facebook

2014-02-05

Vecka 38 - Dag 263

Idag har det varit en sån där kvällsdag på jobbet igen. Så jag inledde faktiskt dagen med en sovmorgon, inga väckarklockor som ringde idag inte. Klockan var runt 09 och det var dags att kliva upp. Försökte så smått påbörja mina studier men kom inte för än klockan var runt 12.

Någon timme senare gav jag mig iväg. Tänkte hämta ut och lämna ett paket på posten i Kista galleria. Därefter gick jag in på Jensens och ordnade med lunch för dagen! Lite dyrare men riktigt gott och riktig mat! Är stolt att jag klarade mig från kolhydraterna!

När jag var på väg mot tunnelbanan efter min lunch så inser jag att jag glömt min stegräknare hemma för dagen. Så idag blir det en uppskattad siffra på ca 3000 promenerade steg, vilket i sig är underkänt! Men nu ska vi inte sträva efter "måsten" utan fokusera på att prioritera så att jag mår bra. Det får ta lite längre tid att nå mitt mål så länge jag mår bra!

Slutade jobba klockan 23:30 och satt och kollade på mina skolböcker på tunnelbanan hem. Fanns inte en chans att jag orkade läsa ett ord till idag! Det får finnas gränser! :)

Nu blir det sömn och imorgon väntar nya utmaningar. Ska på en informationsträff på Itrim om det kommande året "balansåret" imorgon, vi får se vad det ger! Förhoppningsvis så kommer jag ihåg mig stegräknare också!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar