Facebook

2013-07-05

Vecka 7 - Dag 49

SER DU SKILLNADEN?

 

 

 

 

 

 

 

Åter igen var det alltså dags för dessa sjuka drömmar!! SJUKA!! Inatt drömde jag att jag åt på hårda makaronskruvar (vänster) fastän jag inte får.. jag kan helt förstå om det hade varit en dröm om lättsaltade skruvar (höger) men nu var det hårda äckliga jävla makaroner?! Vem äter ens hårda makaroner? Nu får det vara nog, synd bara att man inte kan styra sina drömmar.

I övrigt en dag utan energi i benen efter tre dagars träning. Min vänsterfot värkte eftersom att den gamla skadan gjorde sig påmind. Efter jobbet var jag uppe i 3000 steg och att gå 5000 steg utan energi och med smärta i foten var en utmaning. Men nu har jag lyckats. 

Fredagskväll framför mig, ska försöka hitta en bra film eller en bra ny serie att kolla på. Blev erbjuden att följa med till Gröna Lund på eftermiddagen men tackade nej. Jag vet att grönan är fylld med popcorn! JAG ÄLSKAR POPCORN! Och sockervadd... o godis.. o .. åååh baconsnacks!! aah! Ja.. ni förstår nog varför jag inte gick dit.. bättre o hålla sig ifrån skiten än att åka dit och lida!

Öhm.. imorgon firar vi 50! Woop woop! Hej så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar