Facebook

2013-07-02

Vecka 7 - Dag 46

Ny dag, nya erfarenheter! Idag så var det skönt att komma tillbaka till jobbet igen. Fullt ös medvetslös som gäller innan semestrarna!

Efter jobbet var det träning i cirkeln igen. Både Lennart och Helena var där idag, skoj att träna med några man hälsat på och har tränat med tidigare!

Efter träningen var det öppen gruppträff igen. Idag var det Viktoria som höll i det hela. Först inledde vi med invägning och vi har en ny officiell vikt på 118,5 vilket känns skönt. Allt går i rätt riktning! Jag har kommit till insikt med att det kommer ta längre tid att nå 85 kilo än vad jag räknat med. Min kalkyl baserade sig på att jag kommer nå målet i början av december, men det är inte realistiskt.

Det är bättre att revidera sitt mål och ta ett steg i taget tills man kommer ikapp. Än så länge så är resan fortfarande bekant, jag har varit här förr! Just nu längtar jag efter den nya resan, resan när jag passerat 114! Under 114 har jag aldrig klarat en viktnedgång och det vore därför så skönt att bara komma dit för att aggressivt kämpa ner till 100 för att fortsätta därifrån!

Dags att sova nu, jag är hungrig igen. När man är hungrig på kvällen är det bättre att gå och lägga sig istället för att vara vaken och vara hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar