Facebook

2013-07-01

Vecka 7 - Dag 45

Motivationen har inte varit på topp.. ja, mina vänner finns där men jag känner mig som ett nervvrak ändå! Ikväll har jag promenerat i närområdet och lärt känna min omgivning i kista lite bättre. Tyckte det passade bra efter sådär en fem år! :)

Jag är så glad över att jag har uppsatta mål att följa, annars är det ungefär runt den här perioden det brukar svacka vid normala viktminskningar. Men det är också nu det gäller att vara som starkast och bevisa för en själv att det är värt hela resan. Jag är så jävla enormt superförbannat skittrött på att vara tjock! Jag vill uppleva livet på riktigt nu och ja, jag har bråttom!

Ibland känns det rätt ensamt i Stockholm.. men samtidigt så är det här jag vill bo, leva och göra karriär. Familjen finns i Halland och varje gång man träffar dom så önskar man att det bara varade för evigt! Bästa vännen bor i Malmö och även där uppskattar man enormt mycket de stunder man får tillsammans.

Nä, dags att ta sig i kragen. Kanske se ett till avsnitt av den där serien innan jag somnar.. första mötet imorgon är vid 09.. jag kommer vara trött.. men det får det vara värt!

Keep beeing strong now padawan!

3 kommentarer:

  1. Du är så himla grym Micke, kämpa på du kommer få belöning för allt ditt hårda jobb. Med din inställning och beslutsamhet finns det inget som hindrar- hatten av för dig!! //Hälsorådgivaren

    SvaraRadera
  2. Michael, vi finns här även om avståndet är långt. Vi ses snart igen, vi tänker på dig dagligen och följer din blogg till 100%. Du är grym tycker vi med, det är ju för sista gången! Så håll ut nu. Mamma & Eddie

    SvaraRadera
  3. Jag sa att jag aldrig skulle säga det för att det är självklart att en syster säger det! Men menar det verkligen DU ÄR GRYM du har visat en vilja jag inte trodde fanns i våra gener <3 Och föresten, vi är i Halland träffar bara varandra dubbelt så mycket som du och jag ses så vi ses inte så ofta här heller ! :p // ISSA

    SvaraRadera