Facebook

2013-05-24

Vecka 1 - Dag 7

Idag har jag varit i Linköping och jobbat lite. Jag har blivit riktigt förskylld men hoppas på att det kommer gå över snart. I Stockholm är det fullt pådrag med kravaller vilket leder till att jag ska jobba extra lördag söndag. Något som inte hänt på två år. Spännande!

Den stora frågan blir faktiskt hur man ska kunna komma upp i 8000 steg innan, under eller efter ett 12 timmars pass på en larmcentral. Det återstår faktiskt att se!

Idag har jag ätit mitt pulver, druckit mitt vatten, gått mina steg och skrivit min blogg. Igår kom jag upp i 14000 steg innan jag somnade runt 23:30 tiden. I det inräknades en konsert och ett träningspass! Så när jag gick upp vid 05:00 imorrse så var jag lagom sliten.

Nu sova tidigt och gå upp klockan 05:00 imorgon igen! Puss puss

1 kommentar:

  1. Vad du kämpar skitduktigt snart är du en fågelunge igen älskar dig

    SvaraRadera