Facebook

2013-05-22

Vecka 1 - Dag 5

Idag försökte jag komma upp lite tidigare och klockan ringde redan klockan 06.00. De första dagarna som varit så har sömn gett mig gott om energi och jag känner mig återställd när jag vaknat.

Men inte idag. Jag har känt mig rätt utmattad fram till dess att jag kom till jobbet. Sen har dagen gått ganska bra förutom att jag har varit rätt stillasittande. När jag vid 18 tiden lämnade jobbet hade jag bara gått 2500 steg. Så jag gick till fridhemsplan.

På vägen dit hörde Piot och Manton av sig. Jagmötte upp dom och promenerade vi hela vägen tillbaka till stadshagen där p bor.

Nu sitter vi här och kollar derby och jag jävlas med dom eftersom att Djurgården ligger under!

Dagens mat: frukost blev gröt, lunch blev choklad shake, inte lika gott som man kan tro. Middag och kvällsmat blev skogsbär shake.

Dagens mål: kommer att uppnås innan jag är klar för dagen. 4 poäng

1 kommentar:

  1. Det är bara att gå hem...så du får ihop antal steg, jag har gått en mil idag :)

    SvaraRadera