Facebook

2013-05-20

Vecka 1 - Dag 3

Den spontana känslan genom hela dagen har varit trötthet. Fokus har inte varit på topp någonstans.
Dagen började med en dusch och därefter sprang jag omkring och letade efter mina glasögon i en halv evighet innan jag hittade dom på strykbrädan där jag brukar lägga dom... notera då att jag tittade 9 gånger på strykbrädan innan jag faktiskt hittade dom.

Väl på jobbet var jag riktigt sliten. Jag började med att ta en av två mjölkdrycker och promenerade bort mot kylen för att märka upp den med mitt anställningsnummer och därefter ställa in den i kylen. Väl tillbaka vid mitt skrivbord igen så inser jag att där håller jag i en uppmärkt mjölkdryck.. som borde vara i kylen..

Sedan så fick jag ett ärende som gjorde att jag var skulle logga in på en annan dator, en operatörsdator på larmcentralen som var ledig. Väl framme vid datorn var den igång och det var bara att logga in.. men istället så trycker jag på power-knappen ... sen stängs datorn av...

Och så rullar dagen på..

Promenad från jobbet till S:t Eriksplan för att lyssna på kör-konsert vid 19 tiden. Normalt sätt äter jag mitt kvällsmål vid 19 men inte ikväll. Nu sitter jag här och äter gröt och klockan är 21:30.. Så kan det gå..

Spännande dag, imorgon händer det mer spännande grejer.. bland annat ett kundmöte som kan bli precis hur bra som helst! Hoppas jag hamnar på rätt ställe!

Ombytt motion - 0p
Vardagsmotion - 1p (9019 steg)
Vatten - 1p (ganska 2 liter exakt)
Noll tolerans - 1p
Blooogggeeen!! 1p

Mjölkdryck, .. JAG VET INTE HUR MAN STAVAR TILL KYCKLINGSOPPA!! Har suttit här och försökt stava med chyckling och inser att det inte är så det stavas!! .. hur som kycklingsoppa till lunch. Mjölkdryck till middag och ja, gröt till kvällsmat.

.. för övrigt mår jag bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar